مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 17:152021-08-08پزشكي

لزوم همراهی مردم با کادر درمان برای عبور از بحران کرونا


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با تاکید بر لزوم همراهی مردم با کادر درمان برای عبور از بحران کرونا گفت: پیک پنجم بیماری کووید 19 در استان با سرعت زیاد در حال افزایش بوده ومتاسفانه هرروز شاهد ابتلای تعداد زیادی از شهروندان سنندجی به این بیماری .

- ایسنا/کردستان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با تاکید بر لزوم همراهی مردم با کادر درمان برای عبور از بحران کرونا گفت: پیک پنجم بیماری کووید 19 در استان با سرعت زیاد در حال افزایش بوده ومتاسفانه هرروز شاهد ابتلای تعداد زیادی از شهروندان سنندجی به این بیماری مهلک هستیم که رسالت همه آحاد جامعه در این ایام همکاری، همدلی وهمراهی با کادر سلامت در مقابله با کرونا است.

آرزو فلاحی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در روند تشدید اقدامات نظارتی بر فعالیت اصناف در سنندج سه واحد صنفی به علت تخلف از اجرا و رعایت پروتکل های بهداشتی پلمپ شد.

فلاحی عنوان کرد: نظارت بر فعالیت اصناف با توجه به وضعیت قرمز سنندج از لحاظ بیماری کرونا، با شدت بیشتری اجرا شده و همه صنوف ملزم به رعایت صددرصدی اصول بهداشتی هستند.

وی خاطرنشان کرد: درادامه روند تشدید اقدامات نظارتی بر فعالیت اصناف در وضعیت کنونی شهرستان سنندج سه واحد صنفی به علت تخلف ازاجرا ورعایت پروتکل های بهداشتی پلمپ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم همراهی مردم با کادر درمان برای عبور از بحران کرونا

لزوم همراهی مردم با کادر درمان برای عبور از بحران کرونا