مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 17:252021-08-08سياسي

همزمان با ماه محرم و صفر 2500 موقوفه اجرای نیت می شوند


مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: با اجرای طرح بصیرت عاشورایی، دو هزار و 500 موقوفه منطبق ماه محرم و صفر با اجرای دقیق شیوه نامه های بهداشتی اجرای نیت می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، حجت الاسلام محمد احمدزاده اظهار کرد: با اجرای طرح بصیرت عاشورایی در ماه محرم و صفر حدود دو هزار و 500 موقوفه منطبق خراسان رضوی اجرای نیت می شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی افزود: در سوگواره بصیرت عاشورایی بقاع متبرکه استان سیاه پوش می شوند و ویژه برنامه لبیک یا حسین ، شیرخوارگان حسینی، برنامه احلی من العسل همایش ویژه نوجوانان حسینی و همایش رهروان زینبی ویژه بانوان به ترتیب روز اول، چهارم، ششم و دوازدهم محرم برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری 450 ویژه برنامه در روز تاسوعا و عاشورای حسینی در بقاع متبرکه استان، گفت: طرح بصیرت عاشورایی در بیش از 79 بقعه شاخص خراسان رضوی برگزار می شود.

احمدزاده با بیان اینکه تجمع و حضور جمعیت و هیئات مذهبی صرفاً در مناطق کم خطر آبی و زرد آنهم در فضای باز مجاز است، افزود: در مناطق قرمز و نارنجی صرفا در فضای باز با پذیرش حداکثر 70 نفر(به ازای هر نفر چهار متر مربع) در زمان 60 دقیقه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی این برنامه ها برگزار می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همزمان با ماه محرم و صفر 2500 موقوفه اجرای نیت می شوند

همزمان با ماه محرم و صفر 2500 موقوفه اجرای نیت می شوند