مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 17:502021-08-08حوادث

مفقود شدن 3 نفر در سیل روز یکشنبه کلیبر


فرماندار شهرستان کلیبر از وقوع سیل در چهار روستای این شهرستان شامل گوار، سهریق، عربشاه خان و چای کندی خبر داد و افزود: متاسفانه در این حادثه سه نفر از همشهریان مفقود شده اند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار شهرستان کلیبر از وقوع سیل در چهار روستای این شهرستان شامل گوار، سهریق، عربشاه خان و چای کندی خبر داد و افزود: متاسفانه در این حادثه سه نفر از همشهریان مفقود شده اند.

عدالت حاجی پور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در این حادثه خساراتی جدی به تاسیسات زیربنایی شامل خط انتقال گاز، برق، آب شرب و تصفیهخانه آب شرب شهید لشگری وارد شده و دو دهنه پل نیز آسیب جدی دیده اند و متاسفانه بیش از 200 عدد دام سبک و سنگین از بین رفته اند.

وی افزود: در این حادثه چند دستگاه تراکتور، دو دستگاه نیسان وانت، خودروی برداشت علوفه، یونجه و ادوات کشاورزی و همچنین طرح های هادی روستاها نیز خساراتی دیده است.

وی گفت: اداره ی برق در حال حل مشکل قطع برقی روستاهای آسیب دیده و همچنین واحد امداد و نجات نیز در حال کمک رسانی به آسیب دیدگان است.

فرماندار کلیبر خاطرنشان کرد: گروه تجسس صبح فردا برای پیدا کردن سه نفر از اهالی مفقود شده به محل حادثه اعزام خواهد شد و در حال حاضر راه های مسدود شده با همت راهداری و سایر افراد باز شده و اکنون و رفت و آمد در این مسیرها انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مفقود شدن 3 نفر در سیل روز یکشنبه کلیبر

مفقود شدن 3 نفر در سیل روز یکشنبه کلیبر