مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 18:052021-08-08بين الملل

عادی سازی روابط با اسراییل می تواند تهدید ایران را دفع کند!


معاون وزیر خارجه بحرین بار دیگر در حمایت از رژیم صهیونیستی و برجسته سازی ادعاهای بی پایه و اساس این رژیم علیه جمهوری اسلامی ایران، اظهاراتی را مطرح کرد.

- به نقل از اسپوتنیک، معاون وزیر خارجه بحرین بار دیگر با طرح ادعاهای بی پایه و اساسِ رژیم آل خلیفه علیه جمهوری اسلامی ایران، به حمایت از رژیم صهیونیستی پرداخت.

شیخ عبدالله بن احمد آل خلیفه در سخنانی که برگرفته از ادعاها و لفاظی های رژیم صهیونیستی علیه ملت ایران است، مدعی شد: ایران به مثابه یک تهدید مشترک برای بحرین و اسراییل به حساب می آید .

وی در ادامه ادعای خود افزود: روابطی که از زمان عادی سازی روابط میان منامه و تل آویو برقرار شده است، می تواند به خوبی این تهدید را دفع کند .

گفتنی است که دو روز پیش (15 مردادماه) رسانه های رژیم صهیونیستی از سفر یک مسئول عالی رتبه بحرینی به اراضی اشغالی خبر دادند.

ایتای بلومنتال، خبرنگار شبکه تلویزیونی صهیونیستی کان در این باره گزارش داد: خطاب به دوستداران عادی سازی، قرار است که یک هواپیمای بحرینی ظهر روز جمعه در اسراییل فرود آید که در آن مسئول عالی رتبه بحرین قرار دارد.

گفتنی است که بحرین و رژیم صهیونیستی در سپتامبر 2020 و به رغم مخالفت گسترده مردمی بحرین به عادی سازی روابط دوجانبه اقدام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عادی سازی روابط با اسراییل می تواند تهدید ایران را دفع کند!

عادی سازی روابط با اسراییل می تواند تهدید ایران را دفع کند!