مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 18:252021-08-08حوادث

دستگیری سارق موتورسیکلت سرقتی


رییس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه ای و سابقه دار موتوسیکلت در عملیات تعقیب و گریز خبر داد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه کرم یوسفوند بیان داشت: ساعت 0730 دقیقه صبح پانزدهم مرداد ماه کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین گشت زنی در محدوده بزرگراه تندگویان به یک دستگاه موتورسیکلت دارای راکب مظنون شده که پس از استعلام از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی مشخص گردید دارای سابقه سرقت از کلانتری 139 مرزداران می باشد.

وی عنوان کرد: کارآگاهان با توجه به مسروقه بودن موتورسیکلت با احتیاط به وسیله نقلیه نزدیک شده و با بلندگو به راکب موتورسیکلت دستور توقف می دهند لیکن وی پس از شنیدن دستور ایست با افزایش سرعت و حرکات مخاطره آمیز متواری می شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: راکب موتورسیکلت مسروقه پس از طی کردن مسافتی با مهارت راننده واحد گشت مسیر حرکت وی مسدود و متوقف می گردد.

سارق سریعا موتورسیکلت را رها و به صورت پیاده در عرض بزرگراه متواری و اعضای اکیپ نیز جهت دستگیری وی با وجود سرعت بالای خودرو های عبوری به تعقیب بصورت پیاده ادامه می دهند.

رییس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: به منظور جلوگیری از خسارت های احتمالی کارآگاهان با رعایت قانون بکارگیری سلاح و حقوق شهروندی اقدام به شلیک تیر هوای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارق موتورسیکلت سرقتی

دستگیری سارق موتورسیکلت سرقتی