مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 19:102021-08-08اقتصادي

آیا پذیرش ارزهای دیجتالی کمکی به اقتصاد ایران خواهد کرد؟  


به گفته استاد اقتصاد دانشگاه جان هاپکینز، ارزهای دیجیتالی علاوه بر محاسن خود دارای مخاطرات زیادی نیز هستند که نباید نادیده گرفته شوند.

- به گفته استاد اقتصاد دانشگاه جان هاپکینز، ارزهای دیجیتالی علاوه بر محاسن خود دارای مخاطرات زیادی نیز هستند که نباید نادیده گرفته شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با بالا گرفتن تب ارزهای دیجیتالی، بسیاری از کشورها به سمت استفاده از پتانسیل آن ها رفته اند که در این بین برخی از بانک های مرکزی در مراحل پایانی رونمایی از ارز دیجیتالی ملی خود هستند و برخی نیز به دنبال قانونی اعلام شدن بیتکوین و سایر ارزهای دیجیتالی به عنوان ابزارهای پرداخت رسمی هستند.

در رابطه با رویکرد نهادهای رسمی با رمزارزها، استیو هانکه، استاد اقتصاد کاربردی دانشگاه جان هاپکینز در بالتیمور آمریکا و یکی از متخصصان مطرح جهانی در حوزه هیات های ارزی (نهادی که وظیفه حفظ برابری ارزش پول ملی در برابر دیگر ارزها را بر عهده دارد) در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: ارزهای دیجیتالی علاوه بر محاسن خود دارای مخاطرات زیادی نیز هستند که نباید نادیده گرفته شوند.

آیا پذیرش ارزهای دیجتالی (به عنوان ابزار رسمی پرداخت) کمکی به اقتصاد ایران خواهد کرد؟ استیو هانکه معتقد است تنها چیزی که در مقطع فعلی به اقتصاد ایران کمک خواهد کرد، راه اندازی یک هیات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا پذیرش ارزهای دیجتالی کمکی به اقتصاد ایران خواهد کرد؟  

آیا پذیرش ارزهای دیجتالی کمکی به اقتصاد ایران خواهد کرد؟