مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 19:352021-08-08اقتصادي

تامین مالی طرح جمع آوری فاضلاب آبادان توسط بانک صادرات ایران


​بانک صادرات ایران طی تفاهم نامه ای با شرکت آب و فاضلاب خوزستان، بالغ بر چهار هزار میلیارد ریال اعتبار به طرح جمع آوری فاضلاب شهر آبادان تخصیص داد.

- با حضور حجت اله صیدی و امضای تفاهم نامه چهار هزار میلیارد ریالی صورت گرفت تامین مالی طرح جمع آوری فاضلاب آبادان توسط بانک صادرات ایران ​بانک صادرات ایران طی تفاهم نامه ای با شرکت آب و فاضلاب خوزستان، بالغ بر چهار هزار میلیارد ریال اعتبار به طرح جمع آوری فاضلاب شهر آبادان تخصیص داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، طی مراسمی با حضور حجت اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، جلیل مختار، نماینده مردم آبادان در مجلس، امام جمعه و فرماندار ویژه این شهرستان، نخستین تفاهم نامه تامین اعتبار بخشی از طرح ساماندهی فاضلاب شهر آبادان به مبلغ چهار هزار میلیارد ریال از طریق مشارکت بانک صادرات ایران به امضا رسید.

حجت اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران در این مراسم گفت: بیش از 100 سال است که مردم آبادان در جنگ نرم و جنگ سخت تلاش کرده اند تا ثروت ملی نفت که استخراج آن از مسجد سلیمان آغاز شد، به دست خود ایرانی ها اداره شود.

در دوران دفاع مقدس نیز این شهر برای استقلال ایران و دفاع در مقابل بیگانگان مقاومت کرد و مردم این شهر در کنار مردم سایر نقاط درگیر جنگ از شمال غر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین مالی طرح جمع آوری فاضلاب آبادان توسط بانک صادرات ایران

تامین مالی طرح جمع آوری فاضلاب آبادان توسط بانک صادرات ایران