مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 20:552021-08-08فرهنگي

سینمای جنگ همچنان گزنده است/ حمله اینستاگرام به «مدیترانه» + فیلم


گروه تبلیغاتی فیلم «مدیترانه» با بهره گرفتن از این اتفاق تلاش کرد تا بتواند مخاطب هدف خود را جذب کند که در یک اقدام غافلگیرانه دومین تیزر تبلیغاتی این فیلم از سوی اینستاگرام حذف شد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، سینمای جنگ و دفاع مقدس جزء آن دسته از آثار سینمایی است که پس از پایان جنگ و از دهه 80 کمرنگ شد و کمتر کسی به آن توجهی نشان می دهد.

طی سال های اخیر تولیدات این گونه سینمایی بسیار اندک و حتی انگشت شمار شده اند، در حالی که هنوز سوژه های داغی برای روایت دارند.

سینمایی که روزی بیشترین حجم از آثار تولیدی را در این عرصه به خود اختصاص می داد، امروز بسیار کم تعداد شده است و کمتر فیلمسازی است که بدون حمایت نهادهای دولتی و حاکمیتی سراغ آن برود.

از سوی دیگر، عوامل و بازیگران در مقابل سینمای انقلاب و دفاع مقدس گاهی جبهه می گیرند و برخی بازیگران تن به حضور در این آثار نمی دهند.

سختی کار از یک سو، شعارزدگی و فروش پایین در گیشه از سوی دیگر موجب شده است که در بخش تولید، این آثار اغلب فاقد بازیگران چهره امروز سینمای ایران باشند که به همین واسطه در بخش اکران هم با مشکلاتی مواجه می شوند.

چرا که امروز سینماداران عمدتاً به دنبال اکران آثاری هستند که در آن بازیگران چهره حضور داشته باشند تا بتواند تضمین کننده فروش باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینمای جنگ همچنان گزنده است/ حمله اینستاگرام به «مدیترانه» + فیلم

سینمای جنگ همچنان گزنده است/ حمله اینستاگرام به «مدیترانه» + فیلم