مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 00:252021-08-08بين الملل

اعزام نیروهای ویژه انگلیس برای شکار عاملان حمله به تانکر اسراییلی


روزنامه دیلی اکسپرس در یک گزارش مدعی شد که تیمی از نیروهای ویژه انگلیس برای یافتن مظنونان حمله پهپادی اخیر به یک تانکر نفت اسراییلی در سواحل عمان، - به نقل از راشاتودی، روزنامه دیلی اکسپرس روز یکشنبه در گزارشی مدعی شد که تیم نیروی هوایی ویژه انگلیس (SAS) برای انجام تحقیقات و یافتن عاملان حمله پهپادی اخیر به یک تانکر اسراییلی در سواحل عمان، روز شنبه وارد شرق یمن شد.

این روزنامه در گزارش خود همچنین مدعی شد که این تیم 40 نفره شامل یگان نبرد الکترونیک با قابلیت رهگیری مکالمات و ارتباطات است که وظیفه اصلی آن تحقیق و تفحص برای یافتن گروهی است که گفته می شود در حمله به تانکر مرسر استریت در اواخر ژوئن دست داشته است.

یک منبع آگاه نظامی در ارتش انگلیس به روزنامه دیلی اکسپرس گفت که همه چیز نشان از آن دارد که این پهپاد از جانب یمن پرواز کرده است.

اکنون نگرانی این است که یک پهپاد با بُرد توسعه یافته به آنها قابلیت جدیدی خواهد بخشید .

این روزنامه همچنین به نقل از منابع اطلاعاتی آمریکایی و اسراییلی مدعی شد که این پهپاد انتحاری که باعث مرگ دو تن از خدمه این تانکر شده است از شرق یمن به پرواز درآمده و از طریق سیستم موقعیت یاب جهانی (GPS) به سمت این تانکر هدایت شده و یک اپراتور انسانی آن را در یک مایل پایانی مسیر خود کنترل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام نیروهای ویژه انگلیس برای شکار عاملان حمله به تانکر اسراییلی

اعزام نیروهای ویژه انگلیس برای شکار عاملان حمله به تانکر اسراییلی