مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 02:352021-08-08اقتصادي

بە روزرسانی سامانه ثبت نام تسهیلات ودیعه اجاره مسکن


سقف وام ودیعه مسکن در تهران 70 میلیون تومان، در سایر کلانشهرها شامل شهرهای مشهد، اصفهان، کرج، شیراز،تبریز، قم، اهواز، کرمانشاه 40 میلیون تومان و در سایر شهرها 25 میلیون تومان تعیین شده است.

- به گفته مدیرکل راه و شهرسازی کردستان، وزارت راه و شهرسازی با صدور اطلاعیه ای از اعلام فرایند به روزرسانی سامانه ثبت نام تسهیلات ودیعه اجاره مسکن و امکان ثبت نام از (16مرداد) خبر داد.

عرفان مرادی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه وشهرسازی در اطلاعیه خود تصریح کرده است: با عرض پوزش از وقفه ایجاد شده در فرآیند ثبت نام در سامانه تسهیلات ودیعه اجاره مسکن به اطلاع می رساند فرآیند به روز رسانی سامانه مذکور انجام و امکان ثبت نام در آن از (16 مرداد 1400) میسرشده و متقاضیان می توانند برای ثبت نام به آدرس اینترنتی https://tem.

mrud.

ir/ مراجعه کنند.

وی عنوان کرد: پیش از این اعلام شده بود ثبت نام در سامانه تسهیلات ودیعه اجاره مسکن تا پایان شهریور 1400 ادامه خواهد یافت.

مرادی ادامه داد: سقف وام ودیعه مسکن در تهران 70 میلیون تومان، در سایر کلانشهرها شامل شهرهای مشهد، اصفهان، کرج، شیراز،تبریز، قم، اهواز، کرمانشاه 40 میلیون تومان و در سایر شهرها 25 میلیون تومان تعیین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بە روزرسانی سامانه ثبت نام تسهیلات ودیعه اجاره مسکن

بە روزرسانی سامانه ثبت نام تسهیلات ودیعه اجاره مسکن