مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 03:052021-08-08اقتصادي

خسارت 30 درصدی خشکسالی در طارم


مسوول واحد زراعت مدیریت جهادکشاورزی طارم از آغاز عملیات برداشت محصول پیاز در این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به بروز خشکسالی شدید بهره برداران محصول پیاز در طارم با خسارت 30 درصدی مواجه شده اند.

-  آرش محمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان؛ با اشاره به آغاز عملیات برداشت محصول پیاز در شهزستان طارم، اظهار کرد: در سال زراعی 1400_1399 حدود 90 هکتار از اراضی زراعی این شهرستان به کشت این محصول اختصاص یافته است.

مسوول واحد زراعت مدیریت جهادکشاورزی طارم با بیان اینکه 150 بهره بردار در طارم به کشت و کار پیاز مشغول هستند، گفت: پیش بینی می شود در سال زراعی جاری حدود هزار و980 تن محصول پیاز برداشت شود.

وی ارقام کشت پیاز در این منطقه را محلی عنوان کرد و افزود: محصول تولیدی این شهرستان علاوه بر مصرف داخل شهرستان و استان، به سایر استان ها نیز صادر می شود.

محمدی با اشاره به اینکه همه ساله برداشت پیاز در این شهرستان از اوایل مرداد تا پایان مردادماه ادامه دارد، تصریح کرد: با توجه به بروز خشکسالی شدید، بهره برداران با خسارت 30 درصدی محصول پیاز در این منطقه مواجه شده اند.

مسوول واحد زراعت مدیریت جهادکشاورزی طارم ادامه داد: تامین نهاده های دامی مورد نیاز، برگزاری برنامه های آموزشی، بازدیدهای کارشناسی و ارائه توصیه های فنی و تلاش در راس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 30 درصدی خشکسالی در طارم

خسارت 30 درصدی خشکسالی در طارم