مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 03:252021-08-09سياسي

پایان نوبت اول واکسیناسیون فرهنگیان گلستان تا پایان هفته جاری


مدیرکل آموزش وپرورش گلستان با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 65 درصد فرهنگیان استان واکسن تزریق کردند، گفت: پیش بینی می شود نوبت اول واکسیناسیون فرهنگیان در سطح استان تا پایان هفته جاری انجام شود.

- ایسنا/گلستان مدیرکل آموزش وپرورش گلستان با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 65 درصد فرهنگیان استان واکسن تزریق کردند، گفت: پیش بینی می شود نوبت اول واکسیناسیون فرهنگیان در سطح استان تا پایان هفته جاری انجام شود.

احسان گوهری راد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: یکی از سیاست های آموزش وپرورش که ستاد ملی مقابله با کرونا نیز بر آن صحه گذاشته، برگزاری حضوری کلاس های درس مدارس از ابتدای مهرماه است.

از ملزومات اصلی تحقق این امر در کنار فراهم کردن فضای آموزشی مناسب، انجام واکسیناسیون است.

وی با اشاره به اینکه 27 هزار و 500 نفر از فرهنگیان استان مشمول دریافت واکسن هستند، افزود: از شنبه هفته گذشته به طور رسمی واکسیناسیون فرهنگیان در سطح استان آغاز شده و تاکنون بیش از 65 درصد آنها دوز اول واکسن را دریافت کرده اند و پیش بینی می شود تا پایان هفته تزریق دوز اول به پایان برسد.

گوهری راد بیان کرد: در این دوره تمامی معلمین رسمی، پیمانی و حق التدریس، خدمتگزار، رانندگان سرویس، دانشجویان تربیت معلم، مدیران و دیگر کادر مدارس واکسینه می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان نوبت اول واکسیناسیون فرهنگیان گلستان تا پایان هفته جاری

پایان نوبت اول واکسیناسیون فرهنگیان گلستان تا پایان هفته جاری