مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 03:302021-08-09اقتصادي

اورامانات جهانی شده و توریسم ورزشی که باید رونق بگیرد


به گفته معاون اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه حالا که اورامانات جهانی شده، ظرفیت های زیادی برای توسعه توریسم ورزشی دارد.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته معاون اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه حالا که اورامانات جهانی شده، ظرفیت های زیادی برای توسعه توریسم ورزشی دارد.

جلال عزیزی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به ثبت جهانی شدن اورامانات، اظهار کرد: اکنون که اورامانات به ثبت جهانی رسیده باید نگاهی که در حوزه ورزش به این منطقه داریم نیز جهانی شود.

وی تصریح کرد: اورامانات کرمانشاه ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار خوبی برای تبدیل شدن به قطب توریسم ورزشی غرب کشور دارد که تحقق این امر مستلزم همراهی دستگاه های مختلف استان است.

معاون ورزش و جوانان استان به 371 کیلومتر مرز مشترک کرمانشاه با کشور عراق اشاره کرد و گفت: سالها پیش تفاهم نامه ای با عراق و اقلیم کردستان این کشور منعقد کردیم تا طبق آن با هم تعاملات ورزشی داشته باشیم، اما متاسفانه این تفاهم نامه مدتی بعد به دلیل حمله داعش به عراق و ناامنی هایی که در این کشور بوجود آمد، مسکوت ماند.

وی افزود: البته چندباری تیم های عراقی به کرمانشاه آمدند و اردو برگزار کردند، اما پس از آن مشکلات کشور عراق مانع از برقراری مجدد این تعاملات شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اورامانات جهانی شده و توریسم ورزشی که باید رونق بگیرد

اورامانات جهانی شده و توریسم ورزشی که باید رونق بگیرد