مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 03:352021-08-09سياسي

لزوم گسترش همکاری های حوزه و دانشگاه در زمینه علوم اجتماعی و علوم انسانی


رییس دانشگاه تبریز بر لزوم گسترش همکاری های حوزه و دانشگاه درزمینه علوم اجتماعی و علوم انسانی و پاسخگویی به نیازهای فکری و علمی نسل جوان تاکید کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه تبریز بر لزوم گسترش همکاری های حوزه و دانشگاه درزمینه علوم اجتماعی و علوم انسانی و پاسخگویی به نیازهای فکری و علمی نسل جوان تاکید کرد.

میر رضا مجیدی در حاشیه مراسم تمدید تفاهمنامه همکاری علمی و پژوهشی مابین حوزه های علمیه آذربایجان شرقی و دانشگاه تبریز، بر ضرورت همکاری و بهره گیری از توانمندی های دانشگاه ها و حوزه ها در زمینه انجام پژوهش علمی در حوزه مسائل علوم انسانی و اجتماعی تاکید کرد.

وی در دیدار با روسای واحد خواهران و برادران حوزه های علمیه استان با اشاره به تاریخچه همکاری دانشگاه و حوزه قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، بر ضرورت وحدت وهم کاری در زمینه رویکردها تاکید کرد و افزود: تقویت جنبه های اعتقادی با استفاده از پژوهش های علمی و هم چنین جوابگویی به نیازهای فکری و عقیدتی نسل جوان با استفاده از پژوهش های دینی بایستی به عنوان اولویت دو مجموعه قرار بگیرد و مسائل علوم انسانی از ظرفیت بالایی در زمینه تقویت وحدت رویکرد دانشگاه و حوزه برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم گسترش همکاری های حوزه و دانشگاه در زمینه علوم اجتماعی و علوم انسانی

لزوم گسترش همکاری های حوزه و دانشگاه در زمینه علوم اجتماعی و علوم انسانی