مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 03:352021-08-09بين الملل

درخواست النهضه تونس برای تحقیق درباره جاسوسی عربستان از الغنوشی


جنبش النهضه تونس خواستار تحقیق دولت این کشور درباره جاسوسی عربستان از رییس پارلمان و رییس این جنبش با بدافزار اسراییلی پگاسوس شد.

- جنبش النهضه تونس خواستار تحقیق دولت این کشور درباره جاسوسی عربستان از رییس پارلمان و رییس این جنبش با بدافزار اسراییلی پگاسوس شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از رویترز، جنبش النهضه تونس در بیانیه ای به دنبال افشای جاسوسی عربستان از راشد الغنوشی رییس پارلمان تونس و رییس این جنبش با بدافزار اسراییلی پگاسوس این اقدام را محکوم کرد و آن را تجاوز به تونس و حاکمیت آن توصیف کرد.

جنبش النهضه در ادامه از مقامات رسمی و در راس آنها ریاست جمهوری و وزیر خارجه تونس خواست که در این باره تحقیق کرده و موضع رسمی مناسبی را در قبال این تجاوز خارجی اتخاذ کنند.

این جنبش در ادامه نسبت به انجام چنین اقدامی توسط یک کشور عربی که مخالف قوانین بین المللی است، ابراز تاسف کرد.

این بیانیه پس از آن صادر شد که وب سایت انگلیسی میدل ایست آی فاش کرد؛ عربستان سعودی با استفاده از نرام افزار جاسوسی پگاسوس، راشد الغنوشی را مورد هدف قرار داده است.

شماره الغنوشی یکی از 50 هزار شماره ای است که در لیستی که توسط سازمان های غیردولتی تحقیقی سازمان عفو بین الملل به دست آمده ، وجود دارد و تصور می شود که شماره وی شامل شماره تلفن هایی است که از سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست النهضه تونس برای تحقیق درباره جاسوسی عربستان از الغنوشی

درخواست النهضه تونس برای تحقیق درباره جاسوسی عربستان از الغنوشی