مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 03:452021-08-09اجتماعي

تمامی امکانات در اختیار مناطق سیل زده کلیبر قرار می گیرد


مدیرکل مدیرت بحران استانداری آذربایجان شرقی تاکید کرد: به تمامی مدیران دستگاه های خدمت رسان اعلام کرده ایم هر امکاناتی که نیاز باشد باید تهیه و به منطقه سیل زده کلیبر ارسال کنند و اکنون نیز تمامی اعضای ستاد بحران شهرستان به صورت میدانی حاضر هستند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل مدیرت بحران استانداری آذربایجان شرقی تاکید کرد: به تمامی مدیران دستگاه های خدمت رسان اعلام کرده ایم هر امکاناتی که نیاز باشد باید تهیه و به منطقه سیل زده کلیبر ارسال کنند و اکنون نیز تمامی اعضای ستاد بحران شهرستان به صورت میدانی حاضر هستند.

محمدباقر هنربر در گفت وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت سیل در شهرستان کلیبر اظهار کرد: متاسفانه بعدازظهر یکشنبه، بخاطر وقوع سیل شدید دو نفر از روستای گوار و یک نفر نیز از روستای عربشاه خان در شهرستان کلیبر مفقود و خسارت بسیار زیادی نیز به زیرساخت ‎های این منطقه وارد شده است.

وی ادامه داد: در اثر وقوع این سیل، 9 دستگاه خودوری سواری و نیسان، دو دستگاه تراکتور، ادوات کشاورزی، راه های روستایی، سه پل، مزارع و باغات خسارت زیادی دیده است و همچنین چندین منزل مسکونی نیز دچار آبگرفتگی شده است.

هنربر خاطرنشان کرد: خسارت وارد شده به زیرساخت های گاز و همچنین تصفیه خانه شهید لشکری موجب قطعی گاز و آب شرب این منطقه شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی امکانات در اختیار مناطق سیل زده کلیبر قرار می گیرد

تمامی امکانات در اختیار مناطق سیل زده کلیبر قرار می گیرد