مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 03:552021-08-09سياسي

«تعطیلی» اسمی برای کنترل کرونا فایده ندارد


رییس مرکز تحقیقات ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به چهار محور کنترلی برای تحول در مدیریت کرونا در کشور، مباحث مورد لزوم که باید در طرح تحول جامع مقابله با کرونا که از سوی رییس جمهور مطرح شده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر علیرضا ناجی در گفت و گو با ایسنا، ناجی درباره تعطیلی های ضدکرونایی و شرایط آن و همچنین درباره الزامات طرح تحول جامع مقابله با کرونا که در روزهای گذشته از سوی ابراهیم رییسی- رییس جمهور مطرح شد، گفت: ما در حال حاضر در بحران قرار داریم.

تعطیل کردن یکی از واجبات است.

هیچکس همیشه با لاک دان موافق نیست؛ چراکه لاک دان می تواند تبعات اقتصادی داشته باشد، اما در شرایط فعلی باید این اقدام را انجام دهیم.

از لاک دان به عنوان یک مُسَکن موقت بهره بریم تا با ایجاد سکون در جامعه، بتوانیم فشار بر روی کادر درمان و بیمارستان ها را برداریم.

البته اگر به صورت واقعی انجام شود.

وی افزود: در کنار لاک دان هم باید اقدامات تکمیلی انجام دهیم.

این اقدامات تکمیلی این است که شناسایی بیماری را افزایش داده و با تست های بسیار زیاد تا جایی که می توانیم همه موارد بیماری را تشخیص دهیم، افرادی که با بیماران مثبت برخورد داشتند، تست کنیم، در صورت نیاز، درمان را به صورت سرپایی یا بستری آغاز کنیم، قرنطینه کردن افراد جدی گرفته شود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تعطیلی» اسمی برای کنترل کرونا فایده ندارد

«تعطیلی» اسمی برای کنترل کرونا فایده ندارد