مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 03:552021-08-09پزشكي

30 درصد جمعیت استان بوشهر واکسینه شدند


معاون درمان وزیر بهداشت با بیان اینکه 30 درصد جمعیت استان بوشهر علیه کرونا واکسینه شده اند گفت: افرادی واکسن دریافت کرده اند کمتر در معرض ابتلا قرار گرفته اند چراکه اکنون بیشتر مرگ ها در افراد میانسال است و فوتی سالمندان کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، قاسم جان بابایی، در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا استان بوشهر پیک پنجم این بیماری را یک اتفاق جهانی دانست و اظهار داشت: تا زمانی که ویروس کرونا می چرخد می تواند همه کشورها را در انتشار آن غافلگیر کند و در مدت کوتاهی در شرایط ناپایدار قرار دهد.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزایش مبتلایان به بیماری کرونا را ناشی از قابلیت ویروس جهش یافته دانست و بیان کرد: ویروس جهش یافته فعلی نسبت به ویروس های قبلی، قابلیت سرعت انتشار و ابتلای آن بیشتر است و هیچ کس نمی تواند با ساده انگاری در رعایت پروتکل های بهداشتی در امان باشد.

وی با تأکید بر توجه به آرامش جامعه تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی و تأمین زیرساخت ها در بخش های مختلف درمان و پذیرش بیماران با آرامش جامعه مورد توجه قرار بگیرد.

جان بابایی با بیان اینکه فشار سنگینی در ابتلا به بیماری کرونا در جامعه وارد شده است تأکید کرد: هر مقدار به تجهیزات در بخش درمان، تشخیص و امکانات بستری در استان بوشهر لازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد جمعیت استان بوشهر واکسینه شدند

30 درصد جمعیت استان بوشهر واکسینه شدند