مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 04:252021-08-09فرهنگي

راه «تماشایی» را ادامه می دهم/ شروع مسیر جدید در خوانندگی


خواننده آلبوم «تماشایی» با اشاره به ویژگی های تولید و عرضه این مجموعه موسیقایی از دلایل خود برای انتخاب شعار این آلبوم سخن گفت.

- خواننده آلبوم تماشایی با اشاره به ویژگی های تولید و عرضه این مجموعه موسیقایی از دلایل خود برای انتخاب شعار این آلبوم سخن گفت.

حسین حقیقی خواننده آلبوم تماشایی که طی روزهای اخیر توسط مجموعه باریتون از موسسات زیرمجموعه سازمان هنری رسانه ای اوج پیش روی مخاطبان قرار گرفته است در گفتگو با خبرنگار مهر پیرامون انگیزه های خود برای تولید آلبوم توضیح داد: یکی از دغدغه های اصلی من که از سال ها پیش به دنبال اجرایی شدنش بودم، تولید یک آلبوم موسیقی بود که تمام اعضای یک خانواده بتوانند از یک مجموعه موسیقایی در قالب یک خوراک فرهنگی استفاده کنند و تا آنجایی که می دانم غیر از موارد استثنایی تاکنون کمتر پیش آمده که اثری در قالب یک مجموعه تولید شود که مضمون اصلی آن خانواده باشد.

وی افزود: من از چند سال گذشته همواره به این موضوع فکر می کردم که مضامین عاشقانه با محوریت خانواده می تواند زیر چتر یک بسته موسیقایی تعریف شود.

به هر حال ارتباط جمعی یک خانواده دربرگیرنده مفاهیمی است که من تلاش کردم آن را به همراه تعدادی دیگر از هنرمندان و همکارانم در قالب یک آلبوم طراحی کنم که هرکدام می توانند ما به ازایی از این مفاهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه «تماشایی» را ادامه می دهم/ شروع مسیر جدید در خوانندگی

راه «تماشایی» را ادامه می دهم/ شروع مسیر جدید در خوانندگی