مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 04:452021-08-09اجتماعي

اعطای بسته های لوازم التحریر به دانش آموزان کم برخوردار در آستانه بازگشایی مدارس


مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: طرح مهر تحصیلی با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند و کمتر برخوردار در استان در آستانه بازگشایی مدارس اجرا خواهد شد.

- حجت الاسلام حسن امیری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: هر ساله در آستانه شروع سال تحصیلی جدید، طرح مهر تحصیلی با هدف اعطای بسته های لوازم التحریر به دانش آموزان کم برخوردار توسط سازمان اوقاف و امور خیریه اجرا می شود، امسال نیز این طرح از محل اجرای امینانه نیات واقفین نیک اندیش با موضوع کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند اجرا خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری افزود: یکی از طر ح های حمایتی این سازمان تامین بخشی از نیاز های دانش آموزان برای تحصیل است که با اجرای طرح مهر تحصیلی با همکاری مطلوب آموزش و پرورش دانش آموزان نیازمند در این استان شناسایی و بسته های حمایتی تحصیلی بین آن ها توزیع خواهد شد.

وی تامین بسته های تحصیلی که شامل کیف، نوشت افزار و دفتر می باشند را از محل اجرای امینانه نیات واقفان و مشارکت های مردمی عنوان کرد و ادامه داد: وظیفه همگان است در مسیر علم و دانش و تامین نیاز های تحصیلی دانش آموزان گام بردارند.

امیری با اشاره به اینکه اجرای دقیق و امینانه نیت واقفان از رسالت های مهم اوقاف است، بیان داشت: با توجه به مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای بسته های لوازم التحریر به دانش آموزان کم برخوردار در آستانه بازگشایی مدارس

اعطای بسته های لوازم التحریر به دانش آموزان کم برخوردار در آستانه بازگشایی مدارس