مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 04:552021-08-09سياسي

دولت مردمی به وسیله مبلغان برقرار خواهد شد


همراهی با مردم و هماهنگی با مسئولان برای شناسایی و حل مشکلات مردم اصلی ترین وظیفه مبلغان دینی است و دولت مردمی، - ، آیت الله لطف الله دژکام در گردهمایی مبلغان امر به معروف و نهی از منکر استان فارس، گفت: دو سال از ابلاغ گام دوم را پشت سر می گذاریم و یکی از مواردی که باید تحول داشته باشد همین مجالس روضه، وضع و تبلیغ است.

وی افزود: نوع سخنرانی طلاب تاکنون به صورت اعتراضی بوده، اما امروز باید باورمان باشد که حکومت تشکیل شده پس مبلغ دینی باید فکر کند که چگونه دین باید اجرا شود.

امام جمعه شیراز علم و آداب را نیاز یک مبلغ دینی در عصر تشکیل حکومت اسلامی برای اجرایی شدن دین دانست و افزود: روش کار چگونه باشد باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

آیت الله دژکام با بیان اینکه جلسه گرفتن در مسائل مختلف خوب است، اما کافی نیست گفت: طلاب و مبلغین باید با فعالان فرهنگی مذهبی محلات و همچنین نیروی انتظامی هماهنگ باشند که اگر چنین منابری که برای حکومت کردن طراحی شده باشد، برقرار شد، می توان گفت تحولی در مجالس سیدالشهدا ایجاد شده است.

او خاطرنشان کرد: با بیان اینکه قبح برخی کارها در جامعه در حال شکستن است، گفت: باید در این فرصت ماه بهانه ای شده برای دشمن و آنان که از ریشه و اساس با دین حق مخالف هستند تا شاید این مجالس را به تعطیلی بکشانند که تعطیلی این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت مردمی به وسیله مبلغان برقرار خواهد شد

دولت مردمی به وسیله مبلغان برقرار خواهد شد