مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 04:552021-08-09اقتصادي

سیستان و بلوچستان هیچ کمبودی در تامین کالاهای اساسی ندارد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: با اقدامات انجام شده در سطح استان هم اینک هیچ کمبودی در تامین کالاهای اساسی نداریم.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: با اقدامات انجام شده در سطح استان هم اینک هیچ کمبودی در تامین کالاهای اساسی نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا داود شهرکی 18 مردادماه با بیان اینکه پارسال با انجام اقدامات خوبی مانند اصلاح قیمت نان، عرضه خارج از شبکه آرد کاهش یافت اظهارکرد: اصناف جزیی از مردم هستند و در شرایط کرونایی با از خود گذشتگی به دلیل حفظ جان این مردم با ستاد استانی کرونا همراه بوده اند.

وی با بیان اینکه همکاران صنعت و معدن در جهت برخورد با متخلفان در کنار اصناف هستند افزود: سلامت جامعه از درجه اهمیت بالایی برخوردار بوده و براساس تصمیم ستاد مبارزه با کرونا همه واحدهای صنفی موظف به رعایت آن هستند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی واحدهای صنفی مراتب را برای بررسی و رسیدگی از روش های تماس تلفنی با سامانه 124 و مراجه به وب سایت www.

124.

ir گزارش کنند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان و بلوچستان هیچ کمبودی در تامین کالاهای اساسی ندارد

سیستان و بلوچستان هیچ کمبودی در تامین کالاهای اساسی ندارد