مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 05:202021-08-09پزشكي

افتتاح واحدهای درمان سرپایی بیماران کرونا در کلینیک های شهرداری تهران


در آیین افتتاح واحدهای درمان سرپایی بیماران کرونا در کلینیک های شهرداری تهران اعلام شد که تا 1000 تزریق در روز به بیماران سرپایی کرونا می تواند در مراکز شرکت شهر سالم صورت گیرد.

- در آیین افتتاح واحدهای درمان سرپایی بیماران کرونا در کلینیک های شهرداری تهران اعلام شد که تا 1000 تزریق در روز به بیماران سرپایی کرونا می تواند در مراکز شرکت شهر سالم صورت گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین افتتاح واحدهای درمان سرپایی بیماران کرونا در کلینیک های شهرداری تهران در درمانگاه منطقه 9 با حضور دکتر علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران، دکتر حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران، دکتر جلیل کوهپایه زاده و دکتر نادر توکلی رییس و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

در بخشی از این آیین، تفاهم نامه ای میان شرکت شهر سالم و دانشگاه علوم پزشکی ایران به امضا رسید که بر اساس آن، ظرفیت های 9 کلینیک شهرداری تهران جهت ارائه خدمات تشخیصی و درمانی بیماران مبتلا به کرونا در اختیار سیستم درمان شهر تهران قرار می گیرد.

همچنین امکان افزایش تعداد این مراکز به 20 مرکز نیز وجود دارد.

در بخش دیگری از این مراسم، فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران در سخنانی گفت: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران و با مساعدت ارزشمند جناب آق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح واحدهای درمان سرپایی بیماران کرونا در کلینیک های شهرداری تهران

افتتاح واحدهای درمان سرپایی بیماران کرونا در کلینیک های شهرداری تهران