مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 05:202021-08-09اقتصادي

سامانه ثبت نام تسهیلات ودیعه اجاره مسکن به روزرسانی شد


رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: مطابق با اطلاعیه وزارت راه و شهرسازی فرآیند به روزرسانی سامانه ثبت نام تسهیلات ودیعه اجاره مسکن انجام شده و امکان ثبت نام از 16 مرداد 1400 فراهم است.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: مطابق با اطلاعیه وزارت راه و شهرسازی فرآیند به روزرسانی سامانه ثبت نام تسهیلات ودیعه اجاره مسکن انجام شده و امکان ثبت نام از 16 مرداد 1400 فراهم است.

حسن کحال زاده با اعلام این خبر، اظهار کرد: افرادی که متقاضی بهره مندی از این تسهیلات هستند می توانند برای ثبت نام به آدرس اینترنتی https://tem.

mrud.

ir/ مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه ثبت نام در سامانه تسهیلات ودیعه اجاره مسکن تا پایان شهریور 1400 ادامه دارد، گفت: سقف این وام در کلانشهر اصفهان 40 میلیون تومان و در سایر شهرها 25 میلیون تومان تعیین شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان خاطرنشان کرد: متقاضیان باید دارای اجاره نامه رسمی یا اجاره نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و دارای کد رهگیری، در شش ماهه اول سال 1400 باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه ثبت نام تسهیلات ودیعه اجاره مسکن به روزرسانی شد

سامانه ثبت نام تسهیلات ودیعه اجاره مسکن به روزرسانی شد