مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 05:352021-08-09پزشكي

2میلیون و دویست هزار دوز واکسن به وزارت بهداشت تحویل داده ایم


رییس هیئت مدیره گروه دارویی برکت اذعان داشت تا روز گذشته 2 میلیون و 200 هزار دوز واکسن کوو ایران برکت برای واکسیناسیون سراسری به وزارت بهداشت تحویل داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا جمشیدی رییس هیأت گروه دارویی برکت صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران پیش از بازدید از خط تولید واکسن برکت اظهار کرد: گروه دارویی برکت 12 تا 14 درصد داروی کشور را تولید می کند، نانوداروهای ضد سرطان را برکت تولید می کند و بزرگترین پروژه بیوتکنولوژی منطقه را تولید کرده ایم.

وی افزود: ما فقط به دلیل اینکه دارو یک کالای اساسی است زیرساخت ها را خودمان تولید کردیم وگرنه این کارها را باید دولت انجام می داد.

جمشیدی بیان کرد: 230 مرکز بهداشتی که 180 مرکز در سیستان و بلوچستان بود را ساختیم و تقدیم به وزارت بهداشت کردیم؛ همچنین هزینه درمان 14 هزار زوج نابارور که قادر نبودن هزینه درمان را پرداخت کنند را پرداخت کردیم.

رییس هیأت مدیره گروه دارویی برکت گفت: اگر یک هفته تهیه کردن سرم نمکی تبدیل به بحران شده بود است ما فوراً وارد شدیم و از کشورهای دیگر وارد کردیم.

وی با اشاره به اینکه 40 تا 50 هزار بیمار سرطانی را بنیاد برکت رایگان درمان کرده است، ادامه داد: زمانی که نهایت ظرفیت تولید ماسک در ایران 200 هزارتا بود ما وارد کار شدیم و تبدیل به بزرگترین وارد کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2میلیون و دویست هزار دوز واکسن به وزارت بهداشت تحویل داده ایم

2میلیون و دویست هزار دوز واکسن به وزارت بهداشت تحویل داده ایم