مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 06:002021-08-09اقتصادي

اشتغال بیش از 4 هزار بافنده فرش در البرز


رییس اتاق اصناف مرکز استان البرز گفت: فعالیت صدها کارگاه فرش بافی و اشتغال بیش از 4 هزار بافنده فرش در این کارگاه ها، یکی از ظرفیت های بزرگ استان البرز است.

- ، بهروز حصاری صبح دوشنبه در نشست اتاق اصناف مرکز استان البرز اظهار کرد: بازارها در طول تاریخ به عنوان قلب تپنده شهرها عمل کرده اند و نقش آنها در دیگر امور فرهنگی و اجتماعی نیز بسیار تأثیرگذار و حیاتی بوده است.

وی بیان کرد: درگذر زمان و با توسعه جغرافیایی و صنعتی شهرها، نقش بازارها نه تنها کم رنگ نشده، بلکه جایگاه آن در به جریان انداختن شریان های اقتصادی شهر تثبیت شده است.

رییس اتاق اصناف مرکز استان البرز تصریح کرد: با نگاهی به تعداد واحدهای صنفی در سطح شهرهای کشورمان و بررسی دقیق تر موضوع، جایگاه مهم و حیاتی اصناف در حوزه هایی شامل کارآفرینی، توسعه زیرساخت های اقتصادی، گردش مالی و اقتصادی داخلی، ایجاد بستر مناسب جهت توسعه مشاغل پایدار، آشکار خواهد شد.

وی تصریح کرد: مجموعه عملکرد اصناف در زنجیره اقتصادی کشورها، یکی از شاخص های مهم اقتصادی به شمارمی رود و بسیاری از محاسبات و برنامه ریزی ها برای توسعه اقتصادی کشور با تکیه بر ظرفیت و پتانسیل موجود در بدنه خانواده بزرگ اصناف انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال بیش از 4 هزار بافنده فرش در البرز

اشتغال بیش از 4 هزار بافنده فرش در البرز