مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 06:102021-08-09اقتصادي

سالاری: افزایش حقوق بازنشستگان با وصول مطالبات از دولت تضمین شد


مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به وصول مطالبات این سازمان از دولت اشاره کرد و گفت: در 18 ماه اخیر بیش از 120 هزار میلیارد تومان از دولت وصول کرده ایم و 20 هزار میلیارد تومان دیگر ظرفیت داریم که دریافت کنیم که هزینه ناشی از افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی .

- مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به وصول مطالبات این سازمان از دولت اشاره کرد و گفت: در 18 ماه اخیر بیش از 120 هزار میلیارد تومان از دولت وصول کرده ایم و 20 هزار میلیارد تومان دیگر ظرفیت داریم که دریافت کنیم که هزینه ناشی از افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را برای امسال و تا سه سال آینده تضمین می کند و از حیث تامین منابع متناسب سازی حقوق مشکل و دغدغه اساسی نداریم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی سالاری در نشستی خبری با اشاره به برخی اقدامات تامین اجتماعی در سال های اخیر اظهار کرد: نسخه نویسی الکترونیک سال هاست در قوانین مختلف الزام و تاکید بر اجرای آن وجود داشته و به علت عدم مهیا بودن زیرساخت های لازم معطل مانده بود.

نسخه نویسی الکترونیک نیازمند پهنای باند بالای اینترنت نیست وی افزود: از لحاظ زیرساخت فنی برای نسخه نویسی، کفایت لازم وجود داشت و نیاز به امکانات گسترده و پهنای باند بالا ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالاری: افزایش حقوق بازنشستگان با وصول مطالبات از دولت تضمین شد

سالاری: افزایش حقوق بازنشستگان با وصول مطالبات از دولت تضمین شد