مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 06:152021-08-09ورزشي

راه اندازی خانه های ورزش روستایی در کرمانشاه هدفمند می شود


رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی کرمانشاه  گفت: از این پس راه اندازی خانه های ورزش روستایی براساس نیازسنجی و در نظر گرفتن علاقه ورزشی جوانان روستایی انجام می گیرد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی کرمانشاه  گفت: از این پس راه اندازی خانه های ورزش روستایی براساس نیازسنجی و در نظر گرفتن علاقه ورزشی جوانان روستایی انجام می گیرد.

زهرا کشتمند در نشست مشترک با رییس هیات کاراته استان کرمانشاه، بااشاره به راه اندازی حدود 200 خانه ورزش در سطح روستاهای استان، اظهار کرد: از چند سال پیش راه اندازی خانه های ورزش در روستاهای کرمانشاه دردستورکار قرار گرفت و برای راه اندازی هرکدام از این اماکن تعدادی تجهیزات ورزشی به روستاها منتقل شد.

وی تصریح کرد: هرچند این مسئله اتفاقی بسیار خوشایند در ورزش کرمانشاه محسوب می شد، اما از آنجایی که در این خانه های ورزش تنها چند رشته مانند دارت، فوتبال دستی و .

بود، گاها شاهد عدم استقبال جوانان روستایی که علاقه ای به این رشته ها نداشتند، از این اماکن ورزشی بودیم.

رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی کرمانشاه افزود: در این راستا طرحی را در حال اجرا داریم که ضمن بازنگری در خانه های ورزش روستایی که تاکنون راه اندازی شده، برای خانه های ورزشی که قرار است در آیند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی خانه های ورزش روستایی در کرمانشاه هدفمند می شود

راه اندازی خانه های ورزش روستایی در کرمانشاه هدفمند می شود