مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 06:252021-08-09ورزشي

پیام تبریک رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی به مدال آوران المپیک


رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی در پیامی کسب مدال های رنگارنگ المپیک 2020 توکیو را به ورزشکاران مدال آور ایران اسلامی تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه پارلمانی خبرگزاری فارس، علیرضا نظری رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی در پیامی کسب مدال های رنگارنگ المپیک 2020 توکیو را به ورزشکاران مدال آور ایران اسلامی تبریک گفت.

پس از موفقیت ورزشکاران اعزامی کشور در کسب 3 نشان  طلا، 2 نقره و 2 مدال برنز در مسابقات المپیک توکیو و اهتزاز پرچم خوشرنگ ایران در این میدان جهانی، نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی به کاروان ورزشی ایران تبریک گفت  متن پیام به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم درخشش غرور انگیز و عزت بخش فرزندان رشید ملت ایران و کسب مدال های با ارزش در المپیک توکیو که بوسیله جواد فروغی، محمدرضا گرایی، سجاد گنج زاده، حسن یزدانی، علی داوودی، محمدهادی ساروی و امیرحسین زارع در رشته های تیر اندازی، کشتی، کاراته و وزنه برداری برای ایران عزیز به ارمغان آمد ، علاوه بر آنکه شادکامی هموطنان را رقم زد و موجب اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در این آوردگاه بزرگ و معرفی توانمندی های فرزندان این سرزمین شد.

اینجانب به عنوان خادم مردم شریف خمین و استان مرکزی در خانه ملت، این موفقیت را به این دلاورمردان با اخلاق ،خانواده های محترم آنان و ملت ایران ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی به مدال آوران المپیک

پیام تبریک رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی به مدال آوران المپیک