مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 06:302021-08-09حوادث

برای اطفا حریق مراتع و جنگل های اصفهان کمبود تجهیزات داریم


فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان اصفهان با اشاره به کمبود تجهیزات اطفا حریق برای مراتع و جنگل های استان، گفت: از ابتدای امسال تاکنون 127 هکتار مراتع استان اصفهان درگیر آتش سوزی شده اند.

- ایسنا/اصفهان فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان اصفهان با اشاره به کمبود تجهیزات اطفا حریق برای مراتع و جنگل های استان، گفت: از ابتدای امسال تاکنون 127 هکتار مراتع استان اصفهان درگیر آتش سوزی شده اند.

علیرضا طاهری در گفت وگو با ایسنا، در خصوص افزایش دمای هوا و خطر آتش سوزی مراتع و جنگل های استان، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون در 35 فقره آتش سوزی مراتع استان اصفهان به وسعت 127 هکتار درگیر آتش سوزی شده اند، با این وجود هیچ یک از جنگل های استان دچار آتش سوزی نشده اند.

وی با اشاره به دلایل آتش سوزی مراتع استان اصفهان، گفت: دلیل بیشتر این آتش سوزی ها بی احتیاطی افراد بوده است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان اصفهان با بیان اینکه اگرچه افزایش دمای هوا و خشکی زمین و نبود بارش باران در پیش افتادن حریق موثر است، تاکید کرد: باید توجه داشت که اکنون بیشترین موضوع مربوط حریق مراتع و جنگل ها به بی احتیاطی افراد برمی گردد که بعد از روشن کردن آتش، اقدام به خاموشی آن نمی کنند که بعضا می تواند تبعات جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای اطفا حریق مراتع و جنگل های اصفهان کمبود تجهیزات داریم

برای اطفا حریق مراتع و جنگل های اصفهان کمبود تجهیزات داریم