مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 06:352021-08-09اقتصادي

نشت یابی و اصلاح 1280 انشعاب آب در همدان


معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان از نشت یابی و اصلاح 1280 فقره انشعاب در سه ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد.

- ایسنا/همدان معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان از نشت یابی و اصلاح 1280 فقره انشعاب در سه ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد.

حمیدرضا نیکداد با اشاره به اینکه جلوگیری از هدررفت آب، اعمال مدیریت فشار و نصب تجهیزات کاهنده از جمله اقدامات انجام شده به منظور گذر از خشکسالی و کاهش هدر رفت آب است، گفت: بر همین اساس در سه ماهه ابتدایی سال جاری اعمال مدیریت فشار شبکه از طریق کنترل گرهای موجود در شبکه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: همچنین اصلاح و بازسازی 13 کیلومتر شبکه، 203 فقره انشعاب و اصلاح و بازسازی 768 کیلومتر خطوط انتقال آب در سه ماهه ابتدایی امسال عملیاتی شد.

نیکداد با اذعان به اینکه جداسازی آب شرب از آب غیر شرب در فضای سبز از دیگر اقدامات انجام شده در این زمینه بوده است، خاطرنشان کرد: در همین راستا، جداسازی آب شرب از آب غیرشرب در پنج نقطه از فضای سبز شهری در شهرستان نهاوند از جمله اقدامات انجام شده است.

وی با بیان اینکه در راستای کمک به نگه داشت منابع آبی موجود، نشت یابی شبکه، انشعابات و مخازن در راستای کشف نشتی های نامریی و رفع آنها همواره در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: برهمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشت یابی و اصلاح 1280 انشعاب آب در همدان

نشت یابی و اصلاح 1280 انشعاب آب در همدان