مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 06:502021-08-09سياسي

لیست 42 کشور پرخطر کرونایی اعلام شد


مسافران ورودی از این کشورها علاوه بر تست منفی پی سی آر از نظر کرونا در مبدا (با مهلت 96 ساعت) لازم است در هنگام ورود نیز تحت بررسی آزمایشگاهی مجدد (تست پی سی آر کرونا) قرار گیرند.

- مسافران ورودی از این کشورها علاوه بر تست منفی پی سی آر از نظر کرونا در مبدا (با مهلت 96 ساعت) لازم است در هنگام ورود نیز تحت بررسی آزمایشگاهی مجدد (تست پی سی آر کرونا) قرار گیرند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری آخرین وضعیت لیست کشورهای پرخطر و ویژه را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا از سازمان هواپیمایی کشوری، محمدحسن ذیبخش با بیان اینکه از نظر مقدار در گردش سویه جهش یافته ویروس کرونا، کشورها به سه گروه تقسیم بندی شده اند، اظهارداشت: پذیرش مسافر به طور مستقیم و غیرمستقیم از کشورهای ویژه (کشورهای دارای سویه جهش یافته) شامل برزیل و اروگوئه تا اطلاع ثانوی ممنوع و ورود دیپلمات ها، ماموران دولتی و نمایندگان سازمان های بین المللی منوط به تایید وزارت امور خارجه با رعایت پروتکل های ابلاغی است.

وی با بیان اینکه 42 کشور در شرایط پرخطر قرار دارند افزود: سفرهای مستقیم و غیر مستقیم از کشورهای پرخطر (کشورهای با بروز بالای بیماری) شامل آندورا، آرژانتین، بولیوی، بوتسوانا، شیلی، کلمبیا، کاستاریکا، کوبا، قبرس، اکوادور، مصر، اسواتینی، فیجی، گرجستان، هند، اندونزی، ،کویت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیست 42 کشور پرخطر کرونایی اعلام شد

لیست 42 کشور پرخطر کرونایی اعلام شد