مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 06:552021-08-09سياسي

راهبردهای ارزش آفرینی در پژوهش های علوم انسانی اسلامی


اهمیت دادن به موضوع پژوهش در سیاست گذاری هر کشوری، نقش و جایگاه حساسی در توسعه دارد و در کشور ما بر خلاف کشورهای پیشرفته، هنوز «کاربردی کردن پژوهش» جایگاه ویژه خود را نیافته است؛ - ایسنا/خراسان رضوی اهمیت دادن به موضوع پژوهش در سیاست گذاری هر کشوری، نقش و جایگاه حساسی در توسعه دارد و در کشور ما بر خلاف کشورهای پیشرفته، هنوز کاربردی کردن پژوهش جایگاه ویژه خود را نیافته است؛ اما آنچه مشکلات را دو چندان کرده، عدم کاربرد پژوهش های علوم انسانی است.

بر اساس این پژوهش، تا زمانی که وضعیت علوم انسانی در یک جامعه اصلاح نشود، امکان اصلاح در علوم دیگر هم میسر نخواهد شد.

امروزه علاوه بر اینکه اهمیت علوم انسانی برای مسئولان ما کاملا روشن نشده، همچنان علوم انسانی وارداتی در دانشگاه های ما در حال تدریس است و متاسفانه پژوهش های این علوم نیز نتوانسته اند در جامعه کاربردی شوند.

محققان در پژوهشی با عنوان راهبردهای ارزش آفرینی در پژوهش های علوم انسانی اسلامی آورده اند، کشورهای توسعه یافته سرمایه گذاری مطلوبی در علوم انسانی انجام داده اند؛ تا جایی که در راستای فناوری نسل چهارم و دانشگاه نسل چهارم حرکت می کنند.

این پژوهش که توسط علیرضا عالی پور، دکترای تخصصی مدیریت آموزشی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) انجام شده نشان می دهد، اگر چه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبردهای ارزش آفرینی در پژوهش های علوم انسانی اسلامی

راهبردهای ارزش آفرینی در پژوهش های علوم انسانی اسلامی