مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 07:002021-08-09اجتماعي

اصلاح قانون، تنها راهکار جلوگیری از ایجاد معدن در مناطق حفاظت شده


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با تأکید بر اینکه جلوگیری از احداث معدن در مناطق حفاظت شده استان راهکاری به جز اصلاح قانون ندارد، گفت: ماده 24 مکرر نباید اجازه برگزاری جلسات متعدد را بدهد و مخالفت محیط زیست باید نقطه پایان ایجاد معدن در مناطق حفاظت شده باشد.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با تأکید بر اینکه جلوگیری از احداث معدن در مناطق حفاظت شده استان راهکاری به جز اصلاح قانون ندارد، گفت: ماده 24 مکرر نباید اجازه برگزاری جلسات متعدد را بدهد و مخالفت محیط زیست باید نقطه پایان ایجاد معدن در مناطق حفاظت شده باشد.

ایرج حشمتی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه درحالی که حاضر برای صدور مجوز معادن صرفاً در مناطق تحت حفاظت محیط زیست از ما استعلام می شود، اظهار کرد: یعنی اگر معدنی در یکی از مناطق چهارگانه حفاظت شده در استان بخواهد فعالیت کند از ما استعلام می شود و برای توسعه معادن در خارج از مناطق تحت حفاظت محیط زیست صرفاً از طریق اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان استعلام می شود.

وی بابیان اینکه قانون گذار اظهارنظر از سوی سازمان حفاظت محیط زیست برای ایجاد و توسعه معادن را در غیر از مناطق حفاظت شده حذف کرده، گفت: تعداد معادن خارج از مناطق تحت حفاظت شده محیط زیست بسیار بیشتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح قانون، تنها راهکار جلوگیری از ایجاد معدن در مناطق حفاظت شده

اصلاح قانون، تنها راهکار جلوگیری از ایجاد معدن در مناطق حفاظت شده