مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 07:202021-08-09اقتصادي

ورود شرکت پست به توزیع مرغ


قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) در امور بازرگانی از همکاری این وزارتخانه با شرکت ملی پست برای توزیع کالاها خبر داد و گفت که این همکاری برای توزیع مرغ در استان قم به صورت آزمایشی آغاز شده، - قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) در امور بازرگانی از همکاری این وزارتخانه با شرکت ملی پست برای توزیع کالاها خبر داد و گفت که این همکاری برای توزیع مرغ در استان قم به صورت آزمایشی آغاز شده، برای کالاهای دیگر به ویژه محصولات پتروشیمی نیز استفاده و تا شش ماه آینده یک سیستم نوین توزیع در کشور پیاده خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد صادق مفتح در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار گفت: یکی از نواقص شبکه توزیع این بود که کالا در شبکه توزیع قابل رصد نبود.

منظور کالاهایی است که به دلیل استفاده از سیستم های حمایتی، ارز یا نهاده ارزان یا به هر دلیل دیگر، دولت بر توزیع آن ها حساس است و از نظر سیستم های نظارتی و برنامه ریزی کلان، کیفیت توزیع آن ها مهم است.

وی با بیان اینکه در سال های گذشته همواره درمورد این کالاها مشکل وجود داشته و عدد تولید و توزیع از موارد مورد بحث بوده، تصریح کرد: امکانات خوبی از نظر سخت افزاری و نرم افزاری در شرکت پست ایجاد شده که می تواند کالا را به همان نقطه ای که باید برود برساند و آمار بدهد که مرغ به آن نقطه جغرافیایی اعم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود شرکت پست به توزیع مرغ

ورود شرکت پست به توزیع مرغ