مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 07:202021-08-09پزشكي

کمبود سرم در بخش های بیمارستانی نداریم/ توزیع داروخانه ای را کم کرده ایم


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به تامین مناسبت سرم برای بیماران بستری، گفت: هم اکنون در بخش های بیمارستانی کمبود سرم نداریم.

- کمبود "سرم" در بخش های بیمارستانی نداریم/ توزیع داروخانه ای را کم کرده ایم ایسنا/کرمانشاه معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به تامین مناسبت سرم برای بیماران بستری، گفت: هم اکنون در بخش های بیمارستانی کمبود سرم نداریم.

دکتر قباد محمدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به مشکل کمبود سرم در کشور گفت: در روزهای اخیر این کمبود سرم در استان هم مشهود بود، اما سعی کردیم این کمبود در بخش های بیمارستانی احساس نشود.

وی افزود: در یک ماه گذشته قراردادهای خوبی با شرکت های تولید و پخش سرم داشته ایم و با توجه به تزریق نقدینگی به این شرکت ها قرار است سرم بخش های بیمارستانی مرتبا تامین شود.

محمدی گفت: طبق قراردادهای صورت گرفته چند صدهزار واحد سرم به استان تحویل می شود که روزانه تحویل بیمارستانهای دانشگاهی استان خواهد شد.

وی افزود: سهمیه ای از این سرم ها هم برای بیمارستانهای غیردانشگاهی در نظر گرفته شده تا آنها هم دچار مشکل نشوند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به اینکه حوزه بیمارستانی و بیماران بستری در مراکز درمانی در اولویت تامین س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود سرم در بخش های بیمارستانی نداریم/ توزیع داروخانه ای را کم کرده ایم

کمبود سرم در بخش های بیمارستانی نداریم/ توزیع داروخانه ای را کم کرده ایم