مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 07:252021-08-09سياسي

رسانه ها نگذارند بناب به چند دسته تقسیم شود


رسانه ها با فعالیت شبانه روزی خود نقش غیرقابل انکاری در خنثی کردن توطئه های دشمنان بویژه در قالب جنگ نرم بر عهده دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، شهریار فتحی در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان که به مناسبت امور از هم پاشیده شود.

فتحی در ادامه ضمن تأکید بر حفظ اعتماد مردم توسط اصحاب رسانه و رعایت عدالت در قلم گفت: در شهرستان بناب انسان های بزرگی زندگی می کنند و نگذارید بناب را به چند دسته تقسیم کنند و تا حد توان رسانه ها به ارتقای فرهنگ شهرستان کمک کنند.

خبرنگاران امیدآفرینی را به جامعه تزریق کنند رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب نیز در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان گفت: در جاععه به حد کافی مشکلات داریم، از این رو خبرنگاران سعی کنند با اخبار خوب امیدآفرینی کرده و آن را به جامعه تزریق کنند.

حبیب صدقی با گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی اظهار کرد: امروز مشکلات و کمبود های کشور دستاویز توطئه های رسانه های دشمنان است و با این حربه قصد تضعیف روحیه ملت شریف ایران را دارند؛ از این رو به اهل قلم فرض است با انتشار اخبار امیدآفرین توطئه های دشمنان را نقش برآب کنند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ رییس جمهور که فرمودند امروز با هجمه سنگین تبل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها نگذارند بناب به چند دسته تقسیم شود

رسانه ها نگذارند بناب به چند دسته تقسیم شود