مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 07:252021-08-09حوادث

جزییات جدید نزاع خونین در گرگان/ مجروح کردن 6 نفر در 40 ثانیه


متهم نزاع خونین چهار راه میدان گرگان در 40 ثانیه 6 نفر را مجروح کرد.

- مجتبی مروتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان، در خصوص آخرین جزییات وقوع نزاع خونین 12 مردادماه جاری در چهار راه میدان گرگان اظهار کرد: این فرد سابقه اعتیاد و مصرف مواد مخدر داشته و دو بار هم در جرائم مرتبط با مواد مخدر دستگیر شده است.

وی ادامه داد: این فرد 51 ساله هیچگونه سابقه شرارت، نزاع و درگیری و جرائم مشابه ندارد و دارای شغل، خانواده و فرزند بوده اما از سه سال گذشته به دلیل مشکلات خانوادگی از همسرش جدا شد و خانواده اش وی را ترد کردند و از استان مهاجرت کردند.

رییس پلیس آگاهی گلستان خاطرنشان کرد: پس از جدایی متهم از اعضای خانواده، کارتن خواب شده و برای گذران امور زندگی اقدام به جمع آوری و فروش ضایعات می کرده و در روز واقعه نیز کل عملیات مجرمانه این فرد 6 دقیقه طول کشیده است.

مروتی گفت: در 40 ثانیه اول، این فرد 6 نفر را مجروح کرد در نفر ششم جوان میوه فروشی بوده که به دلیل شدت جراحات وارده جان باخت و به دلیل شدت خونریزی و شدت واقعه جو بازار متشنج شده و مردم برای مقاومت با متهم، وی را تا چهار راه میدان تعقیب کردند.

وی اضافه کرد: این فرد ضربات اول را با استفاده از تیغ موکت بری مرتکب شد که پس از مجروح کردن نفر ششم که به قتل رسید، این شی تیز می شکند و در ادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جدید نزاع خونین در گرگان/ مجروح کردن 6 نفر در 40 ثانیه

جزییات جدید نزاع خونین در گرگان/ مجروح کردن 6 نفر در 40 ثانیه