مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 07:352021-08-09اقتصادي

طرح توسعه مشاغل خانگی فرصتی مناسب برای رشد کسب وکارها است


پیشران طرح مشاغل خانگی جهاد دانشگاهی قم و تولید کننده پوشک های چندبار مصرف از دلایل برتری پوشک های چند با مصرف نسبت به نوع یک بار مصرف موجود در بازار گفت.

- ایسنا/قم پیشران طرح مشاغل خانگی جهاد دانشگاهی قم و تولید کننده پوشک های چندبار مصرف از دلایل برتری پوشک های چند با مصرف نسبت به نوع یک بار مصرف موجود در بازار گفت.

طیبه مستوفی، پیشران طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان قم، در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: محصولی که تولید می کنیم پوشک های قابل شست وشو و چند بار مصرف است که جایگزین مناسبی برای پوشک های یک بار مصرف است.

وی ادامه داد: ابتدا این محصول برای بزرگسالان تولید می کردیم که بعد از اینکه از آن استقبال شد علاوه بر تنوع دادن در نوع دکمه ای، چسبی و.

برای کودکان نیز تولید کردیم.

وی در رابطه با برتری این پوشک ها نسبت به نوع یک بار مصرف آن که در بازار موجود است، اظهار کرد: این پوشک ها به محیط زیست آسیب نمی رساند و با توجه به وضعیت اقتصادی نیز باعث صرفه جویی پنج تا 10 میلیون تومانی در هزینه خانواده ها می شود.

پیشران طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان قم ادامه داد: این پوشک ها ارگانیک بوده و مواد شیمیایی نیز در آن وجود ندارد به همین خاطر از بروز مشکلاتی احتمالی در کودکان هم جلوگیری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح توسعه مشاغل خانگی فرصتی مناسب برای رشد کسب وکارها است

طرح توسعه مشاغل خانگی فرصتی مناسب برای رشد کسب وکارها است