مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 07:552021-08-09سياسي

ظرفیت پذیرش رشته های پزشکی تصحیح شود


نماینده تهران در مجلس در نامه ای به وزیر بهداشت با بیان اینکه تمامی دستیاران رشته های پزشکی در یک سال اخیر با فرسودگی قوای جسمانی و روانی مواجه شده و نیاز به پشتیبانی دارند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه پارلمانی خبرگزاری فارس، مجتبی توانگر نماینده تهران در مجلس در نامه ای به وزیر بهداشت با بیان اینکه تمامی دستیاران رشته های پزشکی در یک سال اخیر با فرسودگی قوای جسمانی و روانی مواجه شده و نیاز به پشتیبانی دارند، خواستار تصحیح ظرفیت های پذیرش تمامی رشته های پزشکی شد.

در نامه مجتبی توانگر خطاب به نمکی آمده است: جناب آقای دکتر نمکی وزیر محترم بهداشت و آموزش پزشکی با سلام و احترام پیرو نامه شماره 1075629 تاریخ 1400.

05.

13 و با وجود هشدار دلسوزانه اینجانب درباره اقدام عجیب معاون آموزشی آن وزارت در کاهش ظرفیت پذیرش 22 رشته تخصصی که قطعاً مخاطرات فراوانی برای سلامت و جان مردم دردمند کشورمان -که غالباً به بیمارستان های دانشگاهی مراجعه می کنند- در بر خواهد داشت، متأسفانه با بی توجهی ایشان و اصرار بر ادامه رویه اشتباه کاهش ظرفیت در 19 رشته مواجه شده ایم.

این در حالی است طبق دستور سال گذشته شما دستیاران تمامی رشته های تخصصی موظف و مکلف به حضور در بخش های مقابله با کرونا، ویزیت بیماران کرونایی و کشیک های مرتبط با و مرگ های مشکوک دستیاران تخصصی به گوش می ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت پذیرش رشته های پزشکی تصحیح شود

ظرفیت پذیرش رشته های پزشکی تصحیح شود