مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 08:202021-08-09اقتصادي

لزوم صرفه جویی در مصرف برق برای کمک به تولید اکسیژن بیماران


اختلال در تامین برق صنایع فولادی منجر به اختلال در تولید اکسیژن بیماران کرونایی خواهد شد، لذا خاموش کردن یک لامپ اضافه کمک قابل توجهی برای عبور از موج کرونا خواهد کرد و مجبور نمی شویم خاموشی زمانبندی شده طی روزهای آینده اعمال کنیم.

- مدیر عامل شرکت توانیر گفت: اختلال در تامین برق صنایع فولادی منجر به اختلال در تولید اکسیژن بیماران کرونایی خواهد شد، لذا خاموش کردن یک لامپ اضافه کمک قابل توجهی برای عبور از موج کرونا خواهد کرد و مجبور نمی شویم خاموشی زمانبندی شده طی روزهای آینده اعمال کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسن متوالی زاده در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه امسال سال بسیار سختی برای صنعت برق بود، اظهار کرد: گرما و خشکسالی بی سابقه و مصرف بالای برق چالش های زیادی برای ما و برخی اوقات محدودیت برای مشترکان ایجاد کرد که لازم است عذرخواهی کنیم.

وی با بیان اینکه خشکسالی امسال در 50 سال اخیر بی سابقه بود، گفت: 7000مگاوات از تولید نیروگاه های برقابی از دسترس خارج شد، مصرف کشاورزی به دلیل نیاز به آبیاری افزایش یافت، افزایش گرمای پنج درجه ای در فروردین ماه و سه درجه افزایش در تابستان منجر به رسد 5000 مگاواتی برق شد، همچنین مهمان ناخوانده ای به نام رمزارز غیرمجاز برق کشور را می بلعد و اختلال ایجاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم صرفه جویی در مصرف برق برای کمک به تولید اکسیژن بیماران

لزوم صرفه جویی در مصرف برق برای کمک به تولید اکسیژن بیماران