مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 09:302021-08-09اقتصادي

بررسی مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم در «دوشنبه»


بانک ملی تاجیکستان از برگزاری جلسات موضوعی در زمینه مبارزه با پولشویی، تأمین مالی تروریسم و گسترش سلاح های کشتار جمعی در شهر دوشنبه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، نمایندگان گروه اوراسیایی مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم مجموعه ای از جلسات موضوعی را در پایتخت تاجیکستان با نمایندگان بخش های دولتی و خصوصی این کشور، برگزار کردند.

این جلسات توسط بانک ملی تاجیکستان به عنوان یک نهاد مجاز در زمینه مبارزه با قانونی شدن (پولشویی) عواید ناشی از جرائم، تامین مالی تروریسم و تامین مالی گسترش سلاح های کشتار جمعی سازماندهی و برگزار شد.

به طور ویژه، چنین جلساتی با نمایندگان سازمان های اجرای قانون و نیروهای انتظامی، مقامات نظارتی و بخش خصوصی برپا شد.

دریافت اطلاعات اضافی و بررسی اختلافات آشکار شده در زمینه ارزیابی خطرات منطقه ای با نمایندگان تاجیکستان و همچنین مشخص کردن میزان اهمیت و افزایش اجرای نتیجه گیری های قبلی بخش های دولتی این کشور، از اهداف این جلسات عنوان شده است.

بر اساس پرسشنامه گروه اوراسیا برای مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم، ارزیابی منطقه ای خطرات در زمینه قانونی شدن عواید ناشی از جرائم و تامین مالی تروریسم قبلا با مشارکت مقامات مربوطه این کشور انجام شده و طی جلسات، نتیجه گیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم در «دوشنبه»

بررسی مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم در «دوشنبه»