مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 10:002021-08-09سياسي

رفتارهای نوظهور در خانواده ها نیازمند آسیب شناسی است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به برخی رفتارهای نوظهور در خانواده ها مثل علاقه به نگهداری از حیوانات خانگی یا بی میل شدن به ازدیاد جمعیت گفت: - ایسنا/یزد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به برخی رفتارهای نوظهور در خانواده ها مثل علاقه به نگهداری از حیوانات خانگی یا بی میل شدن به ازدیاد جمعیت گفت: این رفتارها باید آسیب شناسی شود.

آیت الله محمدرضا ناصری در مراسم تجلیل از مزدوجین هلال احمری استان یزد با بیان این که مسئله خانواده بسیار حائز اهمیت است، اظهار کرد: اهمیت خانواده در آیات قرآن و روایات معصومین(ع) مورد تاکید قرار گرفته و خداوند زوجین را موجب رحمت و مودت و عطوفت و مایه آرامش یکدیگر دانسته است.

وی عنوان کرد: در بین نهادهای اجتماعی، نهاد خانواده بسیار مقدس و حائز اهمیت است زیرا کانون خانواده، کانون صمیمیت، مودت و رحمت است.

امام جمعه یزد با اشاره به شیوه های زندگی غربی ها و ارتباط نامناسب اعضای خانواده با یکدیگر، یادآور شد: در این شرایط تبادل تربیت و معنویت و مودت انجام نمی شود و چنین خانواده ای نه خود موفق است و نه می تواند جامعه موفقی را تشکیل دهد و این همان شرایطی است که امروز جامعه غرب با آن دست به گریبان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتارهای نوظهور در خانواده ها نیازمند آسیب شناسی است

رفتارهای نوظهور در خانواده ها نیازمند آسیب شناسی است