مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 10:052021-08-09سياسي

توضیحات فرماندار کرج درباره آخرین وضعیت بیمارستان امام خمینی(ره)


با هماهنگی به عمل آمده بنا شده این بیمارستان از فردا (19 مرداد) به طور کامل به بنیاد شهید واگذار و احیاء شود.

- توضیحات فرماندار کرج درباره آخرین وضعیت بیمارستان امام خمینی(ره) ایسنا/البرز فرماندار کرج گفت: با هماهنگی به عمل آمده بنا شده این بیمارستان از فردا (19 مرداد) به طور کامل به بنیاد شهید واگذار و احیاء شود.

غفور قاسمپور روز دوشنبه 18 مرداد با حضور در دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، به مناسبت روز خبرنگار، اظهار کرد: ایسنا یکی از خبرگزاری های ارزشمند و اثرگذار البرز است و اخباری که منتشر می کند، قابل استناد و اعتماد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: این خبرگزاری هم درپوشش انتخابات قبل و هم در انعکاس به موقع اخبار کرونا بسیار موفق عمل کرده و همکاری خوبی با فرمانداری داشته است.

وی ادامه داد: حوزه رسانه پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است و خبرنگاران در حقیقت ابراز توانمندی برای انعکاس مشکلات مردمی هستند.

وی توضیح داد: نقدهای سازنده و انعکاس کمی و کاستی ها از طریق رسانه ها به توسعه استان کمک می کند و باعث می شود مسئولان در خدمات رسانی به مردم همت بیشتری داشته باشند.

فرماندار کرج توضیح داد: انتقادات رسانه ها از مسئولان و عملکرد آنها اغلب منصفانه و دلسوزانه است و ما مکلف هستیم به این نقدها توجه ویژه ای داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات فرماندار کرج درباره آخرین وضعیت بیمارستان امام خمینی(ره)

توضیحات فرماندار کرج درباره آخرین وضعیت بیمارستان امام خمینی(ره)