مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 10:102021-08-09سياسي

مسئولان از روزمرگی دوری کنند/ لزوم پویایی در اجرای برنامه ها


امام جمعه بجنورد بر ضرورت پویایی در برنامه ها تاکید کرد و گفت: مسئولان از روزمرگی دوری کنند زیرا این مسئله باعث عقب ماندگی می شود که جبران آن دشوار است.

- ، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری پیش از ظهر دو شنبه در دیدار با رییس و مسئولان جهاد دانشگاهی خراسان شمالی که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: همان گونه که وظایف و اهداف جهاد دانشگاهی معلوم است، باید خروجی های این نهاد هم دیده شود تا مردم و نخبگان بدانند جهاد دانشگاهی در این مدت در استان چه خروجی هایی در حوزه آموزش، فناوری، مباحث اقتصادی، درآمدزایی، توانمندسازی، کارآفرینی، مسائل فرهنگی و … داشته است.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: نه تنها در جهاد دانشگاهی بلکه در همه نهادها و مجموعه ها باید خروجی ها روشن شود وگرنه شاید صرف بیان و اطلاع از رویکردها و اهداف، انسان را به نتیجه مورد نظر نرساند.

وی با تأکید بر ضرورت روزآمدی و پویایی در اجرای برنامه ها و اجتناب از روزمرگی، افزود: وقتی گرفتار روزمرگی شویم دیگر از دنیا و مجموعه های فعال و پرتحرک آن عقب می مانیم و در آینده نیز جبران این عقب ماندگی دشوار خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین نوری با اشاره به لزوم بومی سازی و تطبیق برنامه ها و رویکردهای جهاد دانشگاهی با نیازها و مقتضیات استان، خاطرنشان کرد: برنامه ریزی بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان از روزمرگی دوری کنند/ لزوم پویایی در اجرای برنامه ها

مسئولان از روزمرگی دوری کنند/ لزوم پویایی در اجرای برنامه ها