مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 10:202021-08-09سياسي

از برخورد دوگانه با هیات مذهبی و سایر تجمعات گلایه مندیم


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از هیات و مساجد به مثابه یک ظرفیت برای مقابله با کرونا گفت: از برخوردهای دوگانه با هیات مذهبی و سایر تجمعات ، - ایسنا/سمنان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از هیات و مساجد به مثابه یک ظرفیت برای مقابله با کرونا گفت: از برخوردهای دوگانه با هیات مذهبی و سایر تجمعات ، گلایه مندیم.

حجت الاسلام عبداللهی با بیان اینکه هیات مذهبی بیش از سایر اقشار، نسبت به رعایت پروتکل ها اهتمام دارند اظهار کرد: هیات و مساجد، حفط سلامت مردم را خط قرمز شرعی خود می دانتد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به برنامه ریزی دقیق این اداره کل برای عزاداری های محرم و صفر بیان کرد: از یک ماه پیش جلسات مرتبط با برنامه های عزاداری در ماه محرم الحرام در سازمان تبلیغات اسلامی استان آغاز شده و کارگروه مراسم شکل گرفته است .

وی با بیان اینکه از برخوردهای دوگانه با هیات مذهبی با سایر تجمعات ، گلایه مندیم خاطرنشان کرد : بدیهی است که این برخورد دوگانه و گلایه مندی ، مانع از تمکین به قانون نشده است.

این مبلغ دینی معتقد است: به دلیل تجربیات دوساله زندگی در شرایط کرونا اکثریت مردم فراگرفته اند که چگونه خود را از ابتلا به کرونا حفظ کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از برخورد دوگانه با هیات مذهبی و سایر تجمعات گلایه مندیم

از برخورد دوگانه با هیات مذهبی و سایر تجمعات گلایه مندیم