مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 10:302021-08-09حوادث

افزایش 25 درصدی دستگیری اراذل سابقه دار در ملایر


فرمانده انتظامی ملایر از افزایش 13 درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و 25 درصدی دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار در شهرستان طی امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر محمدباقر سلگی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اصحاب رسانه را چشم بیدار جامعه و را از دیگر اقدامات نیروی انتظامی شهرستان در چهار ماهه اول امسال دانست.

سلگی از افزایش 6 درصدی کشف مواد مخدر تریاک، افزایش 345 درصدی کشف سیگارت قاچاق، افزایش کشف 53 درصدی سوخت و فرآوردهای نفتی قاچاق و کاهش 14 درصدی جرایم مالی و اقتصادی خبر داد و تصریح کرد: افزایش 13 درصدی شناسایی و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و 25 درصدی دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار از دیگر اقدمات بوده است.

وی برگزاری جلسات آموزشی برای یک هزار و 28 نفر، برگزاری جلسات اطلاع رسانی در روزنامه ها و جراید، بارگزاری 280 فقره توصیه های و پیام های آگاه کننده را نیز از دیگر اقدمات برشمرد و گفت: از 484 پرونده ارجاعی قضایی به کلانتری ها در این مدت 245 پرونده به سازش ختم شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به اینکه در برنامه های محدودیت های ترافیکی ستاد کرونا نیز همه محدودیت ها اعمال و با متخلفین برخورد و جریمه ها اعمال شده است گفت: محدودیت های شبانه در شهر ملایر همچنان ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 25 درصدی دستگیری اراذل سابقه دار در ملایر

افزایش 25 درصدی دستگیری اراذل سابقه دار در ملایر