مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 10:552021-08-09سياسي

اعلام فراخوان مشارکت نیکوکاران یزدی در طرح «اطعام و احسان حسینی»


کمیته امداد استان یزد در نظر دارد در ماه محرم و صفر و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، مرحله دیگری از رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان را با اجرای برنامه ای تحت عنوان «اطعام و احسان حسینی» اجرا کند.

- اعلام فراخوان مشارکت نیکوکاران یزدی در طرح اطعام و احسان حسینی ایسنا/یزد کمیته امداد استان یزد در نظر دارد در ماه محرم و صفر و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، مرحله دیگری از رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان را با اجرای برنامه ای تحت عنوان اطعام و احسان حسینی اجرا کند.

محمد شجاعان مدیر کل کمیته امداد استان یزد با اشاره به اهمیت رسیدگی به وضعیت معیشت مددجویان تحت حمایت از طریق مشارکت نیکوکاران در برنامه ها و طرح های مختلف، گفت: کمیته امداد استان یزد در نظر دارد در ماه محرم و صفر و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، مرحله دیگری از رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان را با اجرای برنامه ای تحت عنوان اطعام و احسان حسینی اجرا کند.

وی افزود: این نهاد از ابتدای سال جاری تاکنون طرح های مختلفی برای اطعام و تأمین بسته های معیشتی نیازمندان با همکاری مراکز نیکوکاری اجرا کرد که با استقبال و مشارکت مطلوب مردم نیک اندیش استان یزد روبرو شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام فراخوان مشارکت نیکوکاران یزدی در طرح «اطعام و احسان حسینی»

اعلام فراخوان مشارکت نیکوکاران یزدی در طرح «اطعام و احسان حسینی»