مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 11:002021-08-09بين الملل

درگیری در مزار شریف بالا گرفت/ طالبان می گویند: شهر ایبک مرکز سمنگان سقوط کرد


گروه طالبان به نفوذ خود در ولایت سمنگان ادامه می دهد و پس از حملاتی به مراکز پنج ولایت در طول 24 ساعت گذشته، حملاتی را به مزار شریف، مرکز ولایت بلخ آغاز کرد.

- درگیری در مزار شریف بالا گرفت/ طالبان می گویند: شهر ایبک مرکز سمنگان سقوط کرد گروه طالبان به نفوذ خود در ولایت سمنگان ادامه می دهد و پس از حملاتی به مراکز پنج ولایت در طول 24 ساعت گذشته، حملاتی را به مزار شریف، مرکز ولایت بلخ آغاز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری الجزیره، ذبیح الله مجاهد، سخنگوی گروه طالبان توییت کرد که نیروهای این گروه از چهار جهت به شهر مزار شریف، مرکز ولایت بلخ حمله کرده اند و درگیری ادامه دارد.

مجاهد چند ساعت پس از اعلام کنترل بر منطقه حضرت سلطان و دفاتر دولتی در این ولایت شمالی، نوشت: کنترل ورودی شهر ایبک، مرکز ولایت سمنگان را به دست گرفتیم و در درگیری ها پیشروی کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسپوتنیک، ذبیح الله مجاهد ادعا کرده که شهر ایبک مرکز ولایت سمنگان امروز به دست طالبان سقوط کرده است.

پیش از این حاجی رازمحمد، رییس شورای ولایتی سمنگان گفته بود که طالبان شب گذشته از چندین استقامت بر شهر ایبک، مرکز این ولایت حمله کرده بودند.

در همین حال دو قانونگذار از سمنگان، به نام های عبدالله الله محمدی و ضیاءالدین ضیاء گفتند که اکثر مناطق شهر ایبک، مرکز ولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری در مزار شریف بالا گرفت/ طالبان می گویند: شهر ایبک مرکز سمنگان سقوط کرد

درگیری در مزار شریف بالا گرفت/ طالبان می گویند: شهر ایبک مرکز سمنگان سقوط کرد