مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 11:052021-08-09ورزشي

استعدادهای کبدی زندانیان و کارگران کشف می شود


رییس هیات کبدی استان یزد از برگزاری مسابقات کبدی در بین زندانیان یزدی خبر داد و گفت: هیات کبدی استان یزد با توجه به در نظر گرفتن ظرفیت های اقشار مختلف جامعه مثل کارگران و زندانیان به کشف استعدادهای این افراد بپردازد.

- ایسنا/یزد رییس هیات کبدی استان یزد از برگزاری مسابقات کبدی در بین زندانیان یزدی خبر داد و گفت: هیات کبدی استان یزد با توجه به در نظر گرفتن ظرفیت های اقشار مختلف جامعه مثل کارگران و زندانیان به کشف استعدادهای این افراد بپردازد.

فاطمه سعیدی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: ورزش کبدی یا زو که در آمیخته با اصول و قواعد ورزش یوگاست، بسیار مهیح بوده و در کشورهای مختلف از آن به خوبی استقبال می شود.

وی افزود: در شهرهای مختلف ایران، این بازی را به صورت تفریحی و با نام مستعار زو یا به صورت حرفه ای در باشگاه ها انجام می دهند.

رییس هیات کبدی استان ادامه داد: استان یزد اگرچه نسبت به استان های دیگر در زمینه استقبال مردمی از ورزش کبدی فعال نبوده اما نسبت به سال های اخیر فرهنگ این ورزش گسترده تر شده و زمینه برای جذب استعدادهای بیشتر فراهم شده است.

وی بیان کرد: تفاهم نامه هایی با هیات کارگری، زندان ها و آموزش و پرورش در راستای استعدادیابی از طریق برگزاری مسابقات صورت گرفته، اضافه کرد: با توجه به ظرفیت و استعدادهای موجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعدادهای کبدی زندانیان و کارگران کشف می شود

استعدادهای کبدی زندانیان و کارگران کشف می شود